בעקבות סרטון הסתה נגדו: חוקר בפרשת הצוללות התלונן במשטרה

פרסום ראשון: אורי קנר, שחקר את עד המדינה מיקי גנור בלהב 433, סובל מהטרדות מכיוונם של תומכי ראש הממשלה. בסרטון שפורסם נגדו בטרם מסר את עדותו בבית המשפט במסגרת פרשת הצוללות נרמז כי הוא הטריד ועינה נחקרים. בעקבות זאת הגיש תלונה במשטרה

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

פרסום ראשון: אורי קנר, חוקר משטרה שחקר את עד המדינה לשעבר והנאשם המרכזי בפרשת הצוללות מיקי גנור בלהב 433, הגיש תלונה במשטרה, בעקבות סרטון מסית שפרסמו נגדו תומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - בטרם העיד בבית המשפט. כך נודע היום (שלישי) לחדשות 13.

בסרטון שעלה לפייסבוק ובעקבות הוגשה התלונה, נכתב: "מחר ב-11:30 נדע מה קרה במרתפי להב, נדע האם סחטו באיומים, נדע האם עינו, נדע האם איימו על בני המשפחה, נדע האם לחצו להפוך לעד מדינה, נדע האם חקרו על נתניהו בלי אישור היועמ"ש". סיום הסרטון נכתב "אבל הכי חשוב שנדע מחר - האם זה קנר או קנר", כשברקע נראת תמונתו של החוקר.

להב 433, חקירות, משטרה
משרדי להב 433 | צילום: פלאש 90

ביום חמישי בשבוע שעבר העיד קנר, שחקר את עד המדינה לשעבר והנאשם המרכזי, מיקי גנור. עו"ד עמית ניר, פרקליטו של גנור הטיח בו: "מה פתאום שוטר במשטרת ישראל מתעסק בפוליטיקה ומתעניין בהפלת ממשלות? הוא אמור להיות א-פוליטי". השופטת חיימוביץ אמרה לעורך דין:" למה אתה אומר את זה? אין פה שאלה פוליטית אלא יש פה משהו פלילי. השאלה הזאת מהלכת אימים על העד". קנר התייחס: "אני כבר סומנתי, אני כבר לא אקודם במשטרה".