האסון בברזיל: עלמה בוהדנה ניסתה לברוח משודדים - ונפלה אל מותה

הצעירה בת ה-24 מקיבוץ יסעור טיילה בריו דה ז'ניירו עם בן זוגה ונבהלה כשאופנוע התקרב אליהם בחשש שהוא מתכוון לשדוד אותם. היא ניסתה לברוח, קפצה מחומה בגובה שישה מטרים ונהרגה. משרד החוץ מסייע בהעברתה לקבורה בישראל

זמן צפייה: 01:16

עלמה בוהדנה, בת 24 מקיבוץ יסעור שבגליל המערבי, היא הצעירה הישראלית שנהרגה אתמול (שלישי) בברזיל, לאחר שנפלה מגובה במהלך טיול בריו דה ז’ניירו. לפי הדיווחים, בוהדנה טיילה עם בן זוגה ונבהלה כשאופנוע התקרב אליהם בחשש שהוא מתכוון לשדוד אותם. היא ניסתה לברוח, קפצה מחומה בגובה שישה מטרים ונהרגה.

ממשרד החוץ נמסר כי "המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ, קונסולית ישראל בברזיליה נטע אברהמי ומריאנו הירש, נציג קרן היסוד בריו דה ז'ניירו, מסייעים למשפחה בשעתה הקשה וכן בהעברתה של הצעירה לקבורה בישראל".

עלמה בוהדנה, הצעירה שנהרגה בברזיל
עלמה בוהדנה, הצעירה שנהרגה בברזיל

מוקדם יותר אתמול דווח כי איש עסקים יהודי בעל אזרחות כפולה, ישראלית וקנדית, נרצח במצרים. הנרצח, בשנות ה-60 לחייו, הוא בעל עסק במדינה, אליה נכנס באמצעות דרכונו הקנדי, חרף אזהרת המסע למצרים. ממשרד החוץ נמסר כי "אנו מטפלים באירוע, ומבררים את כל פרטיו".

שגרירות ישראל בקהיר בקשר עם הרשויות המצריות שחוקרות את נסיבות המקרה, ולפי התקשורת המקומית החשד הוא כי המניע לאירוע הוא לאומני, אם כי הבוקר דווח במצרים כי הרקע פלילי.