בן גביר השתחרר מבית החולים: "תודה לבורא עולם על הנס הגדול"

אחרי כמעט יומיים באשפוז בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים, בעקבות תאונת הדרכים שעבר בצאתו מזירת הפיגוע ברמלה, השר לביטחון לאומי שוחרר לביתו ואמר: "כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל". נהגו של השר - שנפצע גם הוא באורח קל לאחר שחצה צומת באור אדום ופגע ברכב אחר - צפוי להיחקר

זמן צפייה: 00:34

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אחרי יומיים באשפוז לאחר שנפצע ביום שישי באורח קל בהתהפכות רכבו ברמלה בדרכו חזרה מזירת הפיגוע שהתרחש קודם לכן בעיר. מבית החולים נמסר אתמול כי בן גביר סובל משברים בצלעות וממכות יבשות. נהגו של השר - שנפצע גם הוא באורח קל לאחר שחצה צומת באור אדום ופגע ברכב אחר - צפוי להיחקר. נהג הרכב הנוסף שנפצע בתאונה עבר ניתוח, ובתו של בן גביר שוחררה מבית החולים כבר באותו יום.

בצאתו מבית החולים, אמר השר בן גביר: "אני מסיים יומיים של אשפוז בבית החולים הדסה, ורוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא. תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל".

בן גביר ורכבו ההפוך בזירת הפיגוע ברמלה
בן גביר ורכבו ההפוך בזירת הפיגוע ברמלה | צילום: יונתן דינזל, פלאש 90/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2404261853' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד התהפכות הרכב' poster='' kid='1_sw1fg1i3' duration='52']

אמש כתב בן גביר בפוסט בפייסבוק: "אני שומע כל מיני טענות לגבי אופן הנסיעה. רק אזכיר, לצערי אני האישיות המאוימת ביותר כיום במדינת ישראל. רק בשנה האחרונה נלכדו מספר חוליות שרצו להתנקש בי. בהתאם לכך, וכנהוג לגבי אישים בכירים מאוימים אחרים, נסיעתי יחד עם רכבי האבטחה הינה במתכונת מבצעית. בפרט בזמנים ובמקומות ברמת איום גבוהה יותר".

"למרבה הבושה, אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי. כולל אדם אחד שהיה בעבר ניצב במשטרה", הוסיף, "מדובר בתופעה מתועבת, של אנשים מתועבים, שמלבים שנאת אחים, שאוהבים אויבים יותר מאשר אחים, והם הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל. בושה גדולה שאדם כזה החזיק פעם בתפקיד בכיר במשטרת ישראל. חובה עלינו להוקיע ולהקיא גורמים כאלו מתוכנו".

זירת התאונה של בן גביר ברמלה
זירת התאונה של בן גביר ברמלה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לפני תאונת הדרכים, השר בן גביר ביקר בזירת פיגוע הדקירה ברמלה בה נפצעה באורח קשה צעירה בת 18. צוות מד"א איתר אותה כשהיא בהכרה ופצועה בפלג גופה העליון. המחבל נמלט מהמקום לרחוב סמוך, אך שם חוסל על-ידי אזרח שעבר במקום. בהגיעו לזירה, אמר בן גביר: "האירוע הזה הוכיח שוב שנשק מציל חיים. נמנע כאן בנס גדול אירוע עם הרבה יותר נפגעים, וחלילה גם עם הרוגים. אני קורא לנתניהו ליישם את מדיניות ממשלת הימין".