הותר לפרסום: 4 לוחמים נפצעו באורח קשה בקרבות ברצועת עזה

צה"ל התיר לפרסום כי שלושה לוחמים ביחידת הצנחנים נפצעו קשה היום במהלך היתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה, במסגרתה נפצעו 5 לוחמים נוספים באורח בינוני. לוחם גבעתי נפצע קשה מפיצוץ מטען בדרום הרצועה - בעקבותיו נפצעו 4 לוחמים נוספים באורח קל-בינוני

זמן צפייה: 01:19

הותר לפרסום: ארבעה לוחמי צה"ל נפצעו היום (שלישי) באורח קשה בקרבות בצפון ובדרום רצועת עזה, בשתי תקריות בהן נפצעו בנוסף 9 לוחמים באורח קל ובינוני.

בתקרית בצפון הרצועה, שלושה לוחמים מגדוד 202 של חטיבת הצנחנים נפצעו באורח קשה במהלך היתקלות עם מחבלים - במסגרתה נפצעו חמישה לוחמים נוספים באורח בינוני.

בתקרית השנייה, בדרום הרצועה, נפצע לוחם מגדוד 'צבר' של חטיבת גבעתי באורח קשה בשל פיצוץ מטען, שהביא לפציעתם של 4 לוחמים נוספים באורח קל עד בינוני. בהודעת צה"ל נמסר כי כל הלוחמים הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו.

אינפוגרפיקה: חדר הלחימה ששימש את חמאס בבית ספר של אונר"א
אינפוגרפיקה: חדר הלחימה ששימש את חמאס בבית ספר של אונר"א | צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר היום הודיעו צה"ל ושב"כ על חיסול של 15 מחבלים, ובהם 10 מחבלים המשתייכים לחמאס, במסגרת תקיפה אווירית נגד בית ספר של אונר"א בנוסייראת שבמרכז הרצועה - ששימש מפקדים בזרוע הצבאית של חמאס "במשך תקופה ארוכה לתכנון וביצוע פעולות טרור".

על פי הודעת דובר צה"ל, התקיפה תוכננה ובוצעה בקפידה תוך שימוש בחימוש מדויק והימנעות ככל הניתן מפגיעה באזרחים. עוד נמסר כי חדר הלחימה שהותקף "שימש כתשתית טרור מרכזית, ממנה תוכננו בשבועות האחרונים מספר פעולות טרור לעבר כוחות צה"ל במרכז הרצועה".