"לא מפסיקה לבכות": יוצאת "האח הגדול" מאשימה את אדל בספלוב בכוויות בפנים

בדמעות וגרון חנוק, עומר קינן, יוצאת "האח הגדול", שיתפה עם העוקבות שלה באינסטגרם כי מוצר שקנתה בעקבות המלצה של אדל בספלוב גרם לה לכוויות חמורות בפנים

זמן צפייה: 00:10

בימים האחרונים יוצאת "האח הגדול", עומר קינן רמזה בחשבון האינסטגרם שלה על משפיענית רשת הממליצה על מוצרים שגרמו לה לכוויות בפנים. רגע לפני החג פרסמה "לא בא לי להרוס לך את החג גברת בלוגרית יקרה, אבל יש גבול לכל תעלול", כתבה בלי לציין את השם, והוסיפה "גם תעשי כסף על מוצרים שאת מוכרת וגם תגרמי לאנשים לנזק ולכוויות על כל הפרצוף". לסיום בירכה "אל תדאגי מותק, אני עוד אסגור איתך חשבון". נראה שרגע אחרי שפסח נגמר הגיע יום הדין, וקינן שיתפה את כל הפרטים.

עומר קינן
עומר קינן | צילום: אינסטגרם

"שמעתם פעם על קוד קופון לכוויות דרגה א' בפנים? כי אני כן בסטורי של אדל בספלוב" כתבה לרקע תמונה שלה כשמעל השפה נראית כוויה כואבת וגדולה. "זאת אני, שלא מפסיקה לבכות כבר ארבעה ימים ברצף" כתבה ושיתפה סרטון שלה בוכה. רגע אחרי שפרסמה את דבר הפציעה שנגרמה לכאורה מהמוצרים שרכשה בהמלצתה של כוכבת הריאליטי לשעבר, היא העלתה תיעוד של גולשות נוספות שקרה להן דבר דומה וכתבו לה תגובות תומכות. "עברתי אותו דבר עם המוצרים האלו", כתבה אחת, ואילו אחרת הוסיפה "אני בהלם, חשבתי שאני היחידה".

מטעמה של אדל בספלוב טרם התקבלה תגובה לידיעה.