שברה את הרשת: מאיה קיי גנבה לטליה עובדיה את ההצגה

מאיה קיי הצליחה לגנוב לטליה עובדיה את ההצגה, כשהתייצבה בחתונת יוצאי "האח הגדול" בשמלה חשופה בצבע בורדו שלא השאירה הרבה מקום לדימיון. בואו נגיד שתחתונים לא היו שם

זמן צפייה: 00:22

שני אירועים משמעותיים התרחשו אתמול וגרמו לפומו רציני ברשת, האחד - ההופעה של עומר אדם, והשני - אירוע החתונה של טליה ושחף שאחרי שבוע סוער עמדו סוף סוף תחת חופה והפכו לבעל ואישה. בין 800 המוזמנים שבאו לחגוג עם הזוג המאוהב יוצאי "האח הגדול", הייתה גם החברה הטובה והשורדת לשעבר מאיה קיי, שהצליחה לגנוב את ההצגה בלוק שלא השאיר הרבה מקום לדימיון.

כתבות נוספות במדור סלבס:

יש מצב שאם הדוגמנית הייתה לובשת את הלוק הזה לכל אירוע אחר שהוא לא חתונה, הוא היה עובר יותר חלק בגרון. אבל השמלה בצבע אדום - בורדו, שבנויה מטופ קטנטן וחצאית א-סימטרית שהציגה את צידי האגן שלה הצליחה לגרור לא מעט תגובות ברשת בעיקר בגלל הגוף החשוף שלה והעובדה שללא ספק לא הייתה פה הלבשה תחתונה. "הלכת למועדון חשפנות או חתונה??" שאלה אחת הגולשות והוסיפה "קצת כבוד עצמי. שום קלאס". אחרת כתבה: "את מהממת ויפה אבל אי אפשר לקרוא לזה שמלה, במיוחד לא לחתונה של חברה. את חצי ערומה". רבים השוו את הלוק של קיי לגניבת הפוקוס של אביבית בר זוהר ביום החתונה של ליהיא גרינר, שהשיקה חבר חדש, ורבים כתבו כי זה אפילו הרבה יותר נורא. אז מה חשבתם?