החבר החדש של גל רובין: יוצא הריאליטי מחמוד צפורי

שמונה חודשים אחרי הפרידה מבן הזוג, יוצאת "הישרדות" גל רובין חובקת בן זוג חדש, כוכב הריאליטי לשעבר ולעתיד - מחמוד (מודי) צפורי

גל רובין
גל רובין | צילום: ניר פקין

כוכבת "הישרדות" גל רובין כבשה את המסך בעונה האחרונה עם סיפור חייה המעורר השארה ותפקידה במשולש האהבה בין מאיה קיי וטל מורד. למרות שמאז השניים הספיקו להיפרד ומורד חזר לשוק הרווקים, נראה שהאימא לשישה לגמרי המשיכה הלאה מכל מה שהרגישה על האי, ובימים אלו מרוכזת לגמרי בדבר אחר - הבחור החדש בחייה. בחודש האחרון חובקת רובין זוגיות חדשה עם מחמוד צפורי שכמעט כמוה, התגלה גם הוא בתוכנית ריאליטי.

כתבות נוספות במדור סלבס:

צפורי, גברבר נאה, ערבי ישראלי גרוש פלוס שלושה ילדים, עוסק ביום יום בליווי VIP בשדה התעופה אבל גם בשלן לא רע בכלל. הוא לקח חלק בריאליטי "בואו לאכול איתי" ובקרוב יחזור שוב למסך בעונה החדשה של "המירוץ למיליון". השניים אמנם בתחילתו של הקשר אבל על פי מקורבים בין השניים יש כימיה והם מבלים לא מעט מזמנם יחד. בואו נגיד שיחד - השניים ממש משפחה מרובת ילדים וצריכים לשעשע תשעה צאצאים.

גל רובין ומחמודי צפורי
גל רובין ומחמודי צפורי | צילום: צילום עצמי

כזכור, עד לפני כשמונה חודשים רובין, אם חד הורית שחזרה בשאלה אחרי שגדלה במסגרת חרדית, הייתה בזוגיות עם תמיר נחום, לצידו העבירה את כל תקופת השידורים של "הישרדות" ואף התייצבה איתו בכל אירוע אפשרי, אבל מאז לא הייתה בזוגיות משמעותית, לא כזו ששווה היה לדווח עליה. כעת כנראה, מדובר בגבר הנכון.

View this post on Instagram

A post shared by modi safouri (@modi.safouri)

View this post on Instagram

A post shared by modi safouri (@modi.safouri)

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-part-36-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_nrz3emii' duration='108']