מצלמה נסתרת נמצאה בשירותים במכללה, עובד המקום נעצר

סטודנטית במכללה האקדמית תל אביב-יפו מצאה מצלמה נסתרת בשירותי הנשים בקמפוס. המוסד האקדמי הגיש תלונה במשטרה - שעצרה חשוד

זמן צפייה: 00:58

עובד במכללה האקדמית תל אביב-יפו נעצר לאחר שסטודנטית מצאה מצלמה נסתרת בשירותי הנשים בקמפוס, והמוסד האקדמי הגיש תלונה במשטרה. מהמשטרה נמסר היום (רביעי) כי  "התקבל דיווח על הימצאות מצלמה נסתרת בשירותים במוסד חינוכי בת"א. שוטרי תחנת יפו הגיעו מיד למקום ופתחו בפעולות חקירה מהירות שבעקבותיהן עצרו חשוד, עובד המקום. החשוד הובא לחקירה במשרדי החקירות של משטרת יפו ומחר יובא לבית המשפט להארכת מעצר".

מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו נמסר: "סביבת לימודים בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. לאחר שהתקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים, הנהלת המכללה פעלה באופן מיידי להגשת תלונה במשטרה כמו גם יידוע הגורמים הרלבנטיים במכללה. האירוע מתוחקר על-ידי המשטרה והנהלת המכללה משתפת ותשתף פעולה באופן מלא עם החקירה".

המכללה האקדמית תל אביב-יפו
המכללה האקדמית תל אביב-יפו | צילום: רונן טופלברג / מתוך ויקיפדיה

המכללה פרסמה הודעה לסטודנטים, שבה כתבה כי "סביבת לימודים ועבודה בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. היום התקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים בבניין 3, בקומת קרקע. אנו מעוניינכם לעדכנכם כי המכללה רואה את המקרה בחומרה רבה. מרגע שהמקרה הובא לידיעת הנהלת המכללה, היא פעלה באופן מיידי, הן בעדכון קצין הבטחון של המכללה, והממונה על מניעת הטרדות מיניות, וכן בהגשת תלונה למשטרה. אנו משתפים פעולה באופן מלא עם חוקרי המשטרה.

"לאחר מיצוי הבירור, תפעל המכללה בהתאם לתוצאותיו ובמלוא הרצינות. הנהלת המכללה תפעל ותעשה את כל הנדרש על מנת להבטיח סביבת לימודים ועבודה בטוחה ומוגנת".