הזמר קובי פרץ שוחרר בתנאים מגבילים, רכבו עוקל

בית משפט השלום בירושלים שחרר למעצר בית את הזמר החשוד בהעלמות מס בהיקף של מיליונים, אך עיקל את רכבו ואת הרכב של אשתו. בביתו נמצאה כספת ובה מיליון שקלים במזומן. אמרגנו של פרץ, יוחאי יעיש, יישאאר במעצר שלושה ימים נוספים

(2:05 דקות)

הזמר קובי פרץ, החשוד בהעלמות מס בהיקף של מיליוני שקלים, שוחרר היום אחר הצהריים (שלישי) בערבות בתנאים מגבילים. סגן נשיא בית מהשפט השלום בירושלים, כרמי מוסק, קבע כי פרץ ישוחרר למעצר בית בערבות של 50 אלף שקלים.

"במהלך הימים האחרונים נחשפתי לחומר החקירה ביחס למשיב שבפניי. חומר החקירה מקים חשד סביר כנגד המשיב", כתב מוסק בהחלטתו. למרות שפרץ שוחרר, מעצרו של אמרגנו האישי יוחאי יעיש הוארך בשלושה ימים.

השופט החליט לעקל את רכבו של פרץ ושל אשתו, השווים 220 אלף שקלים ו-100 אלף שקלים בהתאמה, וכן חייב את הזמר לחתום על התחייבות עצמית על סך מיליון שקלים. בנוסף, יציאתו של פרץ מהארץ נאסרה למשך 180 ימים.

כזכור, פרץ נעצר אתמול ונחקר בחשד כי נמנע מלדווח על הכנסות בסכום של כחמישה מיליון שקלים בעבור הופעותיו בחו"ל. לטענת החוקרים, אף נמצאה בביתו כספת ובה כמיליון שקלים במזומן.

פרץ זכה בשנים האחרונות להצלחה רבה במכירות תקליטים ובהופעותיו. ב-2008 הוציא את אלבומו התשיעי "כמה אהבה" עם השיר המוכר "אני לא בן של מלך", שזכה לאלבום פלטינה על מכירת 50 אלף עותקים.